Glad midsommar! / Happy midsummer!

Glad midsommar på er allihopa!
Happy midsummer, you guys!
 
 
Min favorit cider! <3 wasabi lemon
 
 
Jättegod jordgubbs tårta! 
 
 
Lite kubb med familjen!
 
Suuuuper god likör!!
 
 
carolinakatjasusanna.blogg.se
2014-06-20 @ 23:16:30
URL: http://carolinakatjasusanna.blogg.se/

Härligt med midsommar :) :)

Svar: Ja visst! Även fast jag önskade att vädret va lite bättre ;)
Johanna

Ida - foto & häst
2014-06-21 @ 21:51:10
URL: http://prinsesc.blogg.se/

åh så fin jordgubbstårta, ser god ut!
sv; Åh tusen tack finis! ❤ Så glad jag blir :D Använder mig av min Canon EOS 500D med objektivet Canon EF 50mm F1.8 II :) Har massa inlägg om hur jag redigerar mina bilder och även fototips i kategorierna Photoshop och Fototips, även i kategorin Actions kan du ladda ner några av mina actions (actions = en av mina redigeringar). Om du vill veta något speciellt eller någon speciell redigering bara säg till! kram

Svar: Tack så jätte mycket! kände mig dum när jag frågade eftersom precis efter jag hade skickat kommentaren så hittade jag kategorierna med alla svar XD
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JohannaPingu.blogg.se

I blog about a lot of things ^^ I blog both in Swedish and English!

RSS 2.0