Vart ute med brudarna!

Hej!
Så igår så var jag ute hela dagen med mina kompisar i parken och solade och mös ^^ Sen gick vi till Mcdonalds och satt där typ i 3 timmar för att vi inte hade nått att göra typ och mina kompisar bara åt och åt och åt..hahahah shit jag trodde nästan ett tag att min kompis skulle typ spy för att hon åt så mycket xD
 
Jag gör inlägget idag för att jag kom hem så sent igår och va skiiiit trött!
 
 
 
 
 
 
Elin
2014-07-06 @ 11:35:13
URL: http://elincardell.blogg.se/

Åh vad söta änder, såg små andungar (kan man säga så?;)) igår men jag hade inte kameran med mig.. Jättefin blogg har du, kram!

Svar: Haha tack så jättemycket! Blir så glad ^^
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JohannaPingu.blogg.se

I blog about a lot of things ^^ I blog both in Swedish and English!

RSS 2.0