Skön promenad / Nice walk

Hej igen!
Så eftersom jag hade planerat att gymma idag men inte kunde så tänkte jag att varför inte gå på promenad då? Bara för att röra på sig och hålla i träningen ^.^ Så jag tog min hund och gick ut i det sköna vädret!
 
 
Hello again!
So since i had plans to go to the gym today, but couldn't, i thought why not take a walk then?Just to move my body and burn some calories ^.^ So i took my dog and went out in the lovely weather!
 
 
 

Honey älskade verkligen att få lukta och vara ute och gå!
(men hon tyckte det vart hemskt varmt i solen)
 
 
Honey really loved to smell and just be outside in the sun and walking!
(But she thought it was awfully warm in the direct sunlight)
 
 
 
Katta
2014-07-02 @ 14:09:06
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Hejsan! Jätte fin blogg du har :). Kicka gärna in på min blogg så blir jag grymt glad :D. Kram.

Svar: Hej! Tack så jätte mycket :) Klart jag kikar in din blogg! Kram kram
Johanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JohannaPingu.blogg.se

I blog about a lot of things ^^ I blog both in Swedish and English!

RSS 2.0