Home sweet home!

 
 
 
Hej allihopa!
 
Nu är jag äntligen hemma! För er som inte vet så har jag varit i Kroatien i 3 dagar på Ultra Europe 2014 musik festival! Det va en jävla upplevelse!  Kommer lägga upp bilder imorrn! 
 
Asså fyfan vilken lång tid jag fick spendera på flygplatsen -.- Först när vi skulle dit så mellan landade vi i Helsingfors - Finland i 19 TIMMAR!!!!! Sov på en bänk på flygplatsen där haha. Sen när vi skulle hem så mellanlandade vi i Zagreb först som är Kroatiens huvudstad och va där i cirka 12 timmar fast då checkade vi in på hotell. Sen därifrån till München där väntade vi i 5 timmar på planet till Arlanda....Så jag är ganska jävla trött på att flyga nu...usch! Men nu är jag hemma i min egna säng! Fyfan va skönt!!!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

JohannaPingu.blogg.se

I blog about a lot of things ^^ I blog both in Swedish and English!

RSS 2.0